Oцењивање и вредновање

ВРЕДНОВАЊЕ И ОЦЕЊИВАЊЕ УЧЕНИКА:
Елементи праћења и оцењивања ученика су:
Познавање и разумевање стручних садржаја – провера се врши током школског часа без најаве
Писмена провера знања – писмена провера теоријског знања уз претходну најаву од најмање 7 дана пре, а за позитивну оцену треба решити 50 % задатака
Вежбе– израда више заданих вежби на папиру и рачунару на часу, а након обраде неколико целина – број вежби  ће се дефинисати брзином усвојених садржаја
Залагање ученика (однос према раду) – редовност у присуствовању настави, тачност и редовнотост израде домаћих радова и вежби, активност на часу и редовност и свеску. 

ОПИС ПОСТИГНУЋА И ОЦЕНЕ:
Оцењивање ученика треба обављати систематски у току школске године. Поред оцена добијених на графичким вежбама, тестовим, усменим одговорима и урађеним вежбама треба узимати у обзир колико је ученик оспособљен да применује усвојена знања, какав је однос имао према раду, извршавању радних обавеза
недовољан (1)         
·         најнижа квалитета и ниво знања, ученик се само присећа неких основних садржаја
·         ученик позитивно решио мање од 45%  постављених задатака
·         ученик ни уз помоћ наставника није у стању решавати задатке и вежбе
·         ученик доста неоправдано изостаје са наставе и вежби, учестало не носи прибор, свеску и материјале за рад, омета друге ученике и наставника у раду, нема у свесци већи део садржаја, не извршава своје обвезе
довољан (2)       
·      
·      ученик позитивно решио 45 - 50%  постављених задатака
·      ученик постављене задатке и вежбе решава уз знатну помоћ наставника
·      ученик повремено не носи прибор и свеску или неоправдано изостаје, део цртежа и садржаја није нацртао и записао, наставник врши вишеструке исправке.
добар (3)                 
·       
·         ученик позитивно решио >65% постављених задатака
·         ученик решава уз помоћ свеске и малу помоћ наставника, познаје садржаје али их не може применити 
·      ученику на делу цртежа наставник врши исправке, уредност није на завидној висини
врло добар (4)
·        
-           позитивно решио >80% постављених задатака
·         ученик позитивно решио >80% постављених задатака
·         ученик решава задатке и програме самостално и тачно, познаје садржаје али их не  примењује у довољној мери
·         ученик уредан и редовит, написао и нацртао све потребне садржаје
одличан (5)            
·   
·       ученик је позитивно решио >90% постављених задатака
·     ученик самостално и тачно решава постављене задатке и повезује стручна знања
·   ученик је уредан и редован, активан на часу, тачно је нацртао све потребне садржаје.

Нема коментара:

Постави коментар